Regulamin walk na arenie:
1. Walki mogą odbywać się 1 vs 1, 2 vs 2, 3 vs 3, 4 vs 4, 5 vs 5 i 6 vs 6 pokemonów.
2. Dozwolone są dwu walki (dwóch trenerów kontra dwóch trenerów) do 2 na 2 pokemony.
3. Przy wyzwaniu i jego przyjęciu każdy z graczy stawia 10 zł do puli pojedynku. Zwycięzca zgarnia całość.
4. Pojedynki brane są do statystyk.
5. Pokemon pomiędzy jednym, a drugim pojedynkiem musi mieć minimum jeden dzień przerwy.
6. Kolejkę walki zawsze rozpoczyna wyzywający.
7. Dozwolone jest posiadanie jednego rozpoczętego tematu z walką. 7.1 Nierozpoczęte walki się nie liczą.
8. Jeżeli chcesz stworzyć nowy temat, zakończ/unieważnij wpierw poprzedni/ą.
9. Kolejka jest zmienna. Gracz A, Gracz B, Sędzia, Gracz B, Gracz A.
10. Każdy ma prawo do równej walki tak więc kiedy do gry wchodzi poke ryba na arenie pojawia się zbiornik wodny w kształcie koła o średnicy 7 metrów i głębokości 4 metrów. Jeżeli pokemon jest większy to zbiornik zostanie powiększony w opisie przez sędziego.
11. Brak odpowiedzi w walce przez min. 7 dni bez wpisanej obecności, powoduje przegraną w walce.
12. Pokemony obecne w walce lub na aktualnej liście pokemonów walczących na arenie funkcjonują w stanie, w którym były wystawione.
Na przykład: Jeżeli obecnie walczysz Bulbasaurem, walka się przedłuża i następuje podsumowanie, to co otrzymał na podsumowaniu (ataki, ewolucja) nie istnieje w walce. Obowiązuje więc stan sprzed podsumowania.