PokemonEternal
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

Share
 

 Lista Zdolności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sin Cara
Admin
Sin Cara

Male Liczba postów : 1389
Wiek : 30

Lista Zdolności Empty
PisanieTemat: Lista Zdolności   Lista Zdolności Icon_minitimeNie Mar 23, 2014 1:12 pm

0 . Adaptability - Adaptacja = Ataki tego samego typu co pokemon są silniejsze niż normalnie
1 . Aftermath - Następstwa = Jeśli pokemon zostanie pokonany atakiem fizycznym przeciwnik traci część swojego życia
2 . Air Lock - Powietrzny chwyt = Blokuje zjawiska pogodowe na arenie
3 . Analytic - Analiza = Jeżeli pokemon atakuje po przeciwniku, to ma czas na analize i atakuje z większą siłą
4 . Anger Point - Punkt gniewu = Kiedy pokemon oberwie krytycznie, to jego ataki osiągają maksimum siły danego pokemona
5 . Anticipation - Przewidywanie = Kiedy przeciwnik ma ataki OHKO, eksplozje lub samozniszczenie, bądź też ma się stać coś złego, to pokemona przechodzą ciarki
6 . Arena Trap - Arena-Pułapka = Przeciwnik nie może się wycofań z walki ani uciec chyba, że posiada specjalną zdolność lub jest typu latającego
7 . Bad Dreams - Koszmary = Jeśli przeciwnik śpi, to co rundę traci energię
8 . Battle Armor - Bitewna zbroja = Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika
9 . Big Pecks - Wielkie dziobanie = Obrona pokemona nie może zostać zwiększona i ataki opierające się na dziobie mają większą moc
10 . Blaze - Pożar = Wraz z spadkiem życia, rośnie siła ognistych ataków
11 . Cacophony = (zdolność istnieje tylko w kodzie gry, żaden pokemon jej nie posiada)
12 . Chlorophyll - Chlorofil = Podwaja szybkość pokemona kiedy świeci słońce
13 . Clear Body - Przezroczystość = Statystyki pokemona nie mogą zostać zmienione przez wpływ przeciwnika
14 . Cloud Nine - Siódme niebo = Blokuje i usuwa zjawiska pogodowe
15 . Color Change - Zmiana barw = Typ pokemona zmienia się na typ ataku przeciwnika
16 . Compoundeyes - otęgujące oczy = Pokemon ma zwiększoną celność
17 . Contrary - Odwrotność = Ataki zwiększające statystyki zmniejszają je, a zmniejszające zwiększają
18 . Cursed Body - Przeklęte ciało = Istnieje spora szansa na zablokowanie ataku fizycznego
19 . Cute Charm - Słodki wdzięk = Przy kontakcie fizycznym istnieje szansa na zauroczenie przeciwnika
20 . Damp - Wilgoć = Blokuje ataki eksplozji oraz autodestrukcji oraz zdolność aftermath
21 . Defeatist - Pokonany = Gdy życie pokemona spadnie poniżej 50% jego atak słabnie.
22 . Defiant - Wyzwanie = Zwiększa atak, gdy jakakolwiek statystyka zostanie zmniejszona
23 . Download - Ściągnięcie = Pokemon szybko może ściągać dane z urządzeń elektrycznych i przesyłać je dalej
24 . Drizzle - Mżawka = Kiedy pokemon wychodzi z pokeballa, to zaczyna padać deszcz
25 . Drought - Susza = Kiedy pokemon wychodzi z pokeballa, zaczyna mocniej świecić słońce
26 . Dry Skin - Sucha skóra = Gdy świeci słońce, to pokemon traci życie, a gdy pada deszcz, to pokemonowi odnawia się energia
27 . Early Bird - Ranny Ptaszek = Pokemon śpi o połowę krócej niż normalnie
28 . Effect Spore - Efekt spory = Przy kontakcie fizycznym istnieje szansa na zatrucie, uśpienie lub sparaliżowanie
29 . Filter - Filtr = Znacząco obniża obrażenia od ataków, które są superefektywne
30 . Flame Body - Ogniste Ciało = Przy kontakcie fizycznym przeciwnik może zostać poparzony
31 . Flare Boost - Cieplne doładowanie = Kiedy pokemon jest popażony, to znacząco wzrasta jego siła ataku
32 . Flash Fire - Ognisty błysk = Pokemon jest odporny na ataki ogniste, które tylko zwiększają jego moc
33 . Flower Gift - Kwiatowy prezent = Zwiększa obronę oraz atak pokemona gdy świeci intensywnie słońce, dodatkowo zmienia formę Cherrima
34 . Forecast - Prognoza Pogody = Typ i forma Castforma zmienia się zależnie od pogody
35 . Forewarn - Ostrzeżenie = Pokemon przeczuwa kiedy ma przyjść najsilniejszy atak, dlatego może go często uniknąć
36 . Friend Guard - Przyjazny strażnik = Obecność tego pokemona sprawia, że sprzymierzeńcy otrzymują mniejsze obrażenia niż normalnie
37 . Frisk - Fikołki = Pokemon robi bardzo często fikołki, które pomagają mu w uniknięciu ataków przeciwnika
38 . Gluttony - Obżarstwo = Pokemon zjada prawie wszystko co wpadnie mu w ręce
39 . Guts - Odwaga = Kiedy pokemon zostanie zatruty, sparaliżowany albo podpalony, to jego atak wzrasta
40 . Harvest - Żniwa = Pokemony trawiaste hodują w swoich liściach owoce i inne takie może kilka razy w ciągu walki użyć takiego owocka by się uleczyć ze zmiany statusowej(zatrucie, paraliż, poparzenie)
41 . Healer - Uzdrowiciel = Pokemon może leczyć zmiany statusu innego pokemona
42 . Heatproof - Ognioodporność = Ataki ogniste są o wiele mniej skuteczne niż normalnie
43 . Heavy Metal - Ciężki metal = Pokemon jest dwa razy cięższy niż normalnie
44 . Honey Gather - Zbieranie miodu = Daje szanse, że pokemon znajdzie miód po polowaniu lub walce
45 . Huge Power - Potężna moc = Siła ataków tego pokemona jest podwojona
46 . Hustle - Gwar = Na początku walki siła pokemona zostaje zwiększona, ale spada za to jego celność
47 . Hydration - Nawodnienie = Kiedy pada deszcz lub pokemon znajduje się w wodzie, to leczone są zmiany statusu pokemona
48 . Hyper Cutter - Hiper cięcie = Uniemożliwia przestraszenie pokemona oraz zwiększa moc ataków tnących
49 . Ice Body - Lodowe ciało = Gdy pada grad, to odnawia się życie pokemona
50 . Illuminate - Iluminacja = Pokemon świeci, co podczas polowania może ściągać dzikie pokemony
51 . Illusion - Iluzja = Pokemon może przejąć wygląd innego pokemona, lub człowieka
52 . Immunity - Odporność = Pokemon nie może zostać zatruty
53 . Imposter - Oszust = Na samym początku walki transformuje się w przeciwnika
54 . Infiltrator - Infiltrator = Pokemon odnajduje słabe strony osłony przeciwnika i może zaatakować, nawet jeśli ten użyje ataku tworzącego bariery
55 . Inner Focus - Wewnętrzne skupienie = Pokemon nigdy nie stchórzy
56 . Insomnia - Bezsenność = Pokemon nie może zasnąć
57 . Intimidate - Zastraszenie = Pokemon zastrasza przeciwnika, zmniejszając jego atak
58 . Iron Barbs - Stalowe kolce = Kolce zadają obrażenia przy każdym kontakcie fizycznym z pokemonem
59 . Iron Fist - Stalowa pięść = Zwiększa siłę ataków wykorzystujących pięść
60 . Justified - Usprawiedliwienie = Zwiększa siłę ataku pokemona, gdy ten oberwie atakiem typu mrok
61 . Keen Eye - Spostrzegawcze oko = Celność pokemona nie może zostać obniżona czyli nawet we mgle czy burzy piaskowej(a także innych atakach tego typu), dorwie przeciwnika.
62 . Klutz - Oferma = Pokemon często się przewraca i jego ataki nie działają tak jak trzeba, jednak często to odwraca się na jego korzyść stając się celem trudnym do trafienia i nieprzewidywalnym przeciwnikiem
63 . Leaf Guard - Liściowy strażnik = Status pokemona nie może się zmienić, kiedy słońce mocno świeci
64 . Levitate - Lewitacja = Pokemon jest odporny na ataki ziemne i zdolność trap arena
65 . Light Metal - Lekki metal = Pokemon jest dwa razy lżejszy niż normalnie
66 . Lightningrod - Piorunochron = Ataki elektryczne skierowane w pokemona zwiększają jego Specjalny Atak i nie robią mu krzywdy.
67 . Limber - Giętkość = Pokemon nie może zostać sparaliżowany
68 . Liquid Ooze - Płynny szlam = Zadaje obrażenia przeciwnikowi, gdy ten próbuje wyssać życie z pokemona
69 . Magic Bounce - Magiczne odbicie = Odbija efekty ruchów nie zadających obrażenia
70 . Magic Guard - Magiczny strażnik = Pokemon traci tylko życie, jeśli oberwie z bezpośrednich ataków
71 . Magma Armor - Zbroja z magmy = Pokemon nie może zostać zamrożony
72 . Magnet Pull - Przyciąganie = Przyciąga stalowe pokemony
73 . Marvel Scale - Łuska zachwytu = Kiedy jego status zostanie pokemona zostanie zmieniony, to wzrasta jego obrona
74 . Minus - Minus = Kiedy partner w dwuwalce ma zdolność plus, to zwiększa się siła tego pokemona
75 . Mold Breaker - Ciosołamacz = Pokemon może zaatakować skutecznie, unieważniając niektóre zdolności przeszkadzające
76 . Moody - Humorzasty = Pokemon ma swoje humorki i daje z siebie wszystko w jednym aspekcie, odpuszczając natomiast w innym
77 . Motor Drive - Motoprędkość = Kiedy pokemon obrywa elektrycznym atakiem, to jego prędkość wzrasta
78 . Moxie - Werwa = Jeśli pokemon pokona w walce innego pokemona, to wzrasta jego siła
79 . Multiscale - Multi łuski = Kiedy pokemon jest w pełni sił, to otrzymuje o wiele mniejsze obrażenia
80 . Multitype - Multityp = Typ zależy od posiadanej aktualnie przez niego tarczy
81 . Mummy - Mumia = Zmienia zdolność każdego pokemona jakiego dotknie na zdolność mumia
82 . Natural Cure - Naturalny lek = W przeciągu 2-3 tur od zmiany statusu pokemona(paraliż, zatrucie, poparzenie), pokemon leczy się z nich.
83 . No Guard - Brak strażnika = Ataki użyte przez tego pokemona i przeciwko niemu na pewno trafią
84 . Normalize - Normalizacja = Wszystkie ataki pokemona są traktowane jako ataki normalne
85 . Oblivious - Obojętność = Pokemon nie może zostać zauroczony
86 . Overcoat - Płaszcz = Pokemon jest odporny na obrażenia zadawane przez pogodę
87 . Overgrow - Zarastanie = Wraz z spadkiem życia, rośnie siła roślinnych ataków
88 . Own Tempo - Władca czasu = Pokemon nie może zostać zdezorientowany
89 . Pickpocket - Kieszonkowiec = Pokemon bardzo często kradnie niezauważony czyjeś przedmioty z kieszeni lub plecaków
90 . Pickup - Zbieractwo = Daje szanse, że pokemon znajdzie jakiś przedmiot po polowaniu lub walce
91 . Plus - Plus = Kiedy partner w dwuwalce ma zdolność minus, to zwiększa się siła tego pokemona
92 . Poison Heal - Odtruwanie = Kiedy pokemon jest zatruty, to odzyskuje energię zamiast jej tracić
93 . Poison Point - Trujący punkt = Przy kontakcie fizycznym istnieje szansa na zatrucie przeciwnika
94 . Poison Touch - Trujący dotyk = Zatruwa każdego pokemona jakiego dotknie
95 . Prankster - Psotnik = Pokemon lubi psocić i wszystkie ataki niezadające obrażenia wykonuje najszybciej jak tylko zdoła
96 . Pressure - Ciśnienie = Ataki wykonywane przez przeciwnika dwukrotnie bardziej go męczą niż normalnie
97 . Pure Power - Czysta moc = Siła ataków tego pokemona jest podwojona
98 . Quick Feet - Szybkie stopy = Szybkość pokemona wzrasta wraz z zmianą statusu
99 . Rain Dish - Leczniczy deszcz = Padający deszcz odnawia energię pokemona
100 . Rattled - Trekot = Gdy pokemon zostanie trafiony atakiem duchowym, mrocznym lub robaczyć, to zaczyna trekotać i wzrasta jego siła ataków
101 . Reckless - Beztroska = Zwiększa siłę ataków obusiecznych, zwiększając jednocześnie obrażenia otrzymywane po wykonaniu takiego ataku
102 . Regenerator - Regenerator = Pokemon regeneruje swoje siły w pokeballu
103 . Rivalry - Rwalizacja = Jeśli przeciwnik ma tą samą płeć, to siła wzrasta, jeśli przeciwną, to spada
104 . Rock Head - Skalna głowa = Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych
105 . Rough Skin - Twarda skóra = Pokemon ma tak twardą skórę, że atakujący przeciwnik odczuwa boleśnie każde uderzenie w pokemona
106 . Run Away - Ucieczka = Pokemon sam z siebie bardzo często ucieka z pokeballa
107 . Sand Force - Piaskowa potęga = Zwiększona jest znacznie siła ataków ziemnych kamiennych i stalowych podczas burzy piaskowej
108 . Sand Rush - Piaskowy pęd = Podczas burzy piaskowej prędkość pokemona jest podwojona
109 . Sand Stream - Piaskowy strumień = Kiedy pokemon wychodzi z pokeballa, zaczyna szaleć burza piaskowa
110 . Sand Veil - Piaskowa zasłona = Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej i wzrasta jego zdolność do uników
111 . Sap Sipper - Roślinny napój = Gdy pokemon zostanie zaatakowany roślinnym atakiem, to nie otrzymuje obrażeń, tylko jego atak wzrasta
112 . Scrappy - Odwaga = Ataki normalne i walczące działają na pokemony duchy
113 . Serene Grace - Gracja = Zwiększa szansę występowania dodatkowych efektów ataków zadających obrażenia używanych przez tego pokemona
114 . Shadow Tag - Pułapka cienia = Pokemon przeciwnika nie może zostać wycofany z walki
115 . Shed Skin - Linienie = Pokemon ma w każdej chwili szanse na zrzucenie skóry i pozbycie się zatrucia, poparzenia i innych takich zmian statusu
116 . Sheer Force - Czysta Siła = Ataki tracą dodatkowy efekt ale znacznie zyskują za to na sile
117 . Shell Armor - Zbroja z muszli = Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika
118 . Shield Dust - Tarcza kurzu = Ataki zadające obrażenia temu pokemonowi nie mają żadnych dodatkowych efektów
119 . Simple - Łatwość = Zmiany statystyk są podwójne, zarówno pozytywnych jak i negatywnych
120 . Skill Link - Multicios = Ataki które zadają kilka ciosów mają zapewnione nie przerwane użycie
121 . Slow Start - Wolny start = Przez pierwsze rundy atak i szybkość pokemona są obniżone o połowę
122 . Sniper - Snajper = Pokemon z tą zdolnością może spokojnie wypatrywać słabe punkty wroga i w nie uderzać by maksymalizować siłę ataku
123 . Snow Cloak - Płaszcz przeciwśniegowy = Pokemon jest odporny na działanie burzy gradowej i wzrasta jego celność
124 . Snow Warning - Śnieżny krzyk = Kiedy pokemon wychodzi z pokeballa, zaczyna padać grad
125 . Solar Power - Słoneczna moc = Kiedy słońce mocno świeci, to wzrasta siła pokemona, ale spada za to jego życie
126 . Solid Rock - Twarda skała = Obniża znacząco superefektywne obrażnia
127 . Soundproof - Dźwiękoszczelność = Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe
128 . Speed Boost - Przyśpieszenie = Szybkość pokemona wzrasta co rundę
129 . Stall - Opóźnienie = Pokemon zawsze atakuje jako ostatni
130 . Static - Statyczność = Istnieje szansa na paraliż przy kontakcie fizycznym
131 . Steadfast - Niezłomność = Jeśli pokemon stchórzy, to wzrasta jego prędkość
132 . Stench - Smród = Pokemon „brzydko” pachnie i inne pokemony mają opory przed zbliżaniem się
133 . Sticky Hold - Lepki chwyt = Daje szanse, że pokemon znajdzie jakiś przedmiot po polowaniu lub walce
134 . Storm Drain - Drenaż = Wodne ataki podnoszą Atak Specjalny pokemona i nie krzywdzą go
135 . Sturdy - Silny = Ataki OHKO nie działają na pokemona
136 . Suction Cups - Przyssawka = Pokemon nie może zostać wycofany z walki przez ataki przeciwnika
137 . Super Luck - Superszczęście = Pokemon ma podwójne szanse na zadanie ciosu krytycznego
138 . Swarm - Rój = Wraz z spadkiem życia, rośnie siła robaczych ataków
139 . Swift Swim - Giętki nurt = Podwaja szybkość pokemona podczas deszczu
140 . Synchronize - Synchronizacja = Jeśli pokemon zostanie zatruty, uśpiony lub sparaliżowany, to przeciwnika czeka taki sam los
141 . Tangled Feet - Splątane stopy = Wraz z zdezorientowaniem rośnie zdolność do uników
142 . Technician - Wsparcie = Siła słabszych ataków jest większa niż normalnie
143 . Telepathy - Telepatia = Pokemon łączy się telepatycznie z sprzymierzeńcem i może unikać dzięki temu jego ataków
144 . Teravolt - Teravolt = Pokemon może zawsze zaatakować skutecznie, niezależnie od zdolności przeciwnika
145 . Thick Fat - Tłuszczyk = Osłabia siłę ataków ognistych i lodowych
146 . Tinted Lens - Soczewka = Podwaja siłę ataków, które są mało efektywne na przeciwnika
147 . Torrent - Strumień = Wraz z spadkiem życia, rośnie siła wodnych ataków
148 . Toxic Boost - Toksyczne doładowanie = Kiedy pokemon jest zatruty, to znacząco wzrasta jego siła ataku
149 . Trace - Ślad = Pokemon kopiuje zdolność przeciwnika
150 . Truant - Nieobecny = Pokemon co dwie tury musi odpoczywać
151 . Turboblaze - Turbo płomień = Pokemon może zawsze zaatakować skutecznie, niezależnie od zdolności przeciwnika
152 . Unaware - Nieświadomość = Pokemon nie zdaje sobie sprawy z tego, że np
153 . Unburden - Ulga = Pokemon może zrzucić z siebie rzeczy, by podwoić swoją szybkość (przypomina mi się dragon ball ^^)
154 . Unnerve - Załamanie = Sprawia, że przeciwnik jest zdenerwowany bardziej niż zwykle podczas walki
155 . Victory Star - Gwiezdny triumf = Celność ataków pokemona i sprzymierzeńców jest znacząco zwiększona
156 . Vital Spirit - Siła życiowa = Pokemon nie może zostać uśpiony i szybko się nie męczy
157 . Volt Absorb - Absorbowanie mocy = Pokemon odnawia swoją energię, gdy dostanie atakiem elektrycznym
158 . Water Absorb - Absorbcja wody = Pokemon odnawia swoją energię, gdy dostanie atakiem wodnym
159 . Water Veil - Zasłona wodna = Pokemon nie może zostać podpalony
160 . Weak Armor - Słaba zbroja = Kiedy pokemon zostanie trafiony atakiem krytycznym, to spada jego obrona, ale wzrasta za to jego szybkość
161 . White Smoke - Biały dym = Statystyki nie mogą być obniżone przez przeciwnika, dodatkowo można się skryć w dymie
162 . Wonder Guard - Superstrażnik = Na pokemona działają tylko ataki, które są na niego super efektywne
163 . Wonder Skin - Niezwykła skóra = Ataki które nie zadają obrażeń bardzo często chybiają
164 . Zen Mode - Tryb Zen = Zmienia formę pokemona, gdy jego życie znacząco spadnie
Powrót do góry Go down
 

Lista Zdolności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Lista Stróży Zabronionych
» Lista Graczy Na Celowniku
» Lista Graczy Na Celowniku
» Lista Stróży Zabronionych
» Lista Pokemonów Możliwych Do Złapania

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
PokemonEternal :: Strefa Pokemon :: PokeInformacja :: Attackdex-